Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den eviga skiddjungeln...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 585491" data-attributes="member: 33485"><p>Om denna tråd skulle dyka upp i någon sökning i framtiden så har jag nu bestämt mig för CRJ, förmodligen i 180-längden men 188 står väl kvar som ett alternativ fortfarande tror jag. Då jag trivdes bra med längden på czar 182 och Jimi 181 låter ju CRJ 180 som ett rimligt alternativ. Att jag är mest inne på 180 beror till största delen på att den blir lekfullare och att det är mycket skog på andra sidan pölen. Förmodligen kommer ett par EHP 186 införskaffas till nästa säsong, eller kanske redan i vinter men prylbögen inom mig brukar gå i vinterdvala.</p><p></p><p>Lawdartgustav: Problemet jag upplevde med P4an var inte att det var för mycket skida, snarare tvärt om. Att när det var det jävligaste av alla fören var det för lite skida t.ex. riktigt ruskigt och det hemskaste tävlingsföre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 585491, member: 33485"] Om denna tråd skulle dyka upp i någon sökning i framtiden så har jag nu bestämt mig för CRJ, förmodligen i 180-längden men 188 står väl kvar som ett alternativ fortfarande tror jag. Då jag trivdes bra med längden på czar 182 och Jimi 181 låter ju CRJ 180 som ett rimligt alternativ. Att jag är mest inne på 180 beror till största delen på att den blir lekfullare och att det är mycket skog på andra sidan pölen. Förmodligen kommer ett par EHP 186 införskaffas till nästa säsong, eller kanske redan i vinter men prylbögen inom mig brukar gå i vinterdvala. Lawdartgustav: Problemet jag upplevde med P4an var inte att det var för mycket skida, snarare tvärt om. Att när det var det jävligaste av alla fören var det för lite skida t.ex. riktigt ruskigt och det hemskaste tävlingsföre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den eviga skiddjungeln...
Tillbaka
Topp