Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den optimala skidan för alla förhållanden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pete22" data-source="post: 1144873" data-attributes="member: 88421"><p>Älskar mina Line Opus. Finns nog bara begagnade att köpa nu men den är 118 bred, har 17 meter i radie och går att carva satan med då de är mjuka och böjer sig till ännu mindre radie. Flyter kanon i det lösa och har ett isgrepp (menar hård pist och inte ren is) som förvånar. Köpte ett par Line Mordecai tills i år som också är en 17 metersskida men den känns inte lika rolig som Opusen så jag går nog tillbaka. Mordecai känns betydligt styvare och inte alls lika roliga att leka runt på men är absolut ingen dålig skida om man vill ha något lite köttigare. Men det kanske bara är jag som har vant mig vid den betydligt mjukare Opusen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pete22, post: 1144873, member: 88421"] Älskar mina Line Opus. Finns nog bara begagnade att köpa nu men den är 118 bred, har 17 meter i radie och går att carva satan med då de är mjuka och böjer sig till ännu mindre radie. Flyter kanon i det lösa och har ett isgrepp (menar hård pist och inte ren is) som förvånar. Köpte ett par Line Mordecai tills i år som också är en 17 metersskida men den känns inte lika rolig som Opusen så jag går nog tillbaka. Mordecai känns betydligt styvare och inte alls lika roliga att leka runt på men är absolut ingen dålig skida om man vill ha något lite köttigare. Men det kanske bara är jag som har vant mig vid den betydligt mjukare Opusen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den optimala skidan för alla förhållanden
Tillbaka
Topp