Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den optimala skidan för alla förhållanden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1144899" data-attributes="member: 155279"><p>93, om jag minns rätt.. Har inte åkt en så hård skida sedan jag åkte mina racers, och det var några år sedan. Att gå från ett par riktigt tråkiga Soul -> Rustler -> Opinion -> Enforcer va de ju väldigt hårda och ovana i offpisten. Min bestämda uppfattning är att de nog kan vara riktigt goa om man åker på dom lite! </p><p></p><p>Äger ett par Soul som inte alls har någon själ. Riktigt riktigt tråkiga skidor, men men, annan diskussion det. </p><p>Tyckte Rustlern va roligast, men är lite rädd att de kanske är för mjuka och jag inte riktigt kände efter. Tyckte ändå jag kunde ligga på bra i pisten, inte som Enforcern, men ändå bra. Riktigt lekfulla!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1144899, member: 155279"] 93, om jag minns rätt.. Har inte åkt en så hård skida sedan jag åkte mina racers, och det var några år sedan. Att gå från ett par riktigt tråkiga Soul -> Rustler -> Opinion -> Enforcer va de ju väldigt hårda och ovana i offpisten. Min bestämda uppfattning är att de nog kan vara riktigt goa om man åker på dom lite! Äger ett par Soul som inte alls har någon själ. Riktigt riktigt tråkiga skidor, men men, annan diskussion det. Tyckte Rustlern va roligast, men är lite rädd att de kanske är för mjuka och jag inte riktigt kände efter. Tyckte ändå jag kunde ligga på bra i pisten, inte som Enforcern, men ändå bra. Riktigt lekfulla! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den optimala skidan för alla förhållanden
Tillbaka
Topp