Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Den perfekta kvinnan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malmros" data-source="post: 65774" data-attributes="member: 14169"><p>...och man väljer själv hur man vill tolka det som förmedlats. Så är det med all slags konst. Se bara på Ambassadör Zvi Mazel som löpte amok för att han inte gillade det han såg på Historiska museet.</p><p>karinr tolkar texten på sitt vis för hon har sina preferenser. Jag tolkar den helt annorlunda. Att den skulle ha någon djupare mening tror jag knappast. Men visst är det härligt med folk som blir förbannade så fort de stöter på något som möjligvis/kanske/om vrider på det, inte är helt "politiskt" korrekt.</p><p>Leve yttrandefriheten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malmros, post: 65774, member: 14169"] ...och man väljer själv hur man vill tolka det som förmedlats. Så är det med all slags konst. Se bara på Ambassadör Zvi Mazel som löpte amok för att han inte gillade det han såg på Historiska museet. karinr tolkar texten på sitt vis för hon har sina preferenser. Jag tolkar den helt annorlunda. Att den skulle ha någon djupare mening tror jag knappast. Men visst är det härligt med folk som blir förbannade så fort de stöter på något som möjligvis/kanske/om vrider på det, inte är helt "politiskt" korrekt. Leve yttrandefriheten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Den perfekta kvinnan
Tillbaka
Topp