Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Den perfekta kvinnan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karinr" data-source="post: 65781"><p>*skratt* helt otroligt. en sammanfattning av hela den här meningslösa diskussionen kan bli såhär: </p><p></p><p>en feminist har oftast tråkigt och hotar yttrandefriheten och tycker inte om kändisar och ska helst tycka något om dieselmotorer (jämförelsen med zvi mazel var dock att gå över gränsen, riktigt fånigt). en feminist skapar också - fortfarande - enormt arga reaktioner från både den ena och den andra ... jag kan faktiskt inte riktigt förstå varför, är det någon som känner sig anklagad eller är det själva budskapet som irriterar? båda delarna verkar helt osannolika för mig.</p><p></p><p>slutligen ber jag om ursäkt för att jag klampade in här med opassande och malplacerade åsikter, killen som skrev "dikten" i början har ju blivit helt bortglömd stackarn, det kan ju inte vara något han räknat med.</p><p></p><p>tack å hej =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karinr, post: 65781"] *skratt* helt otroligt. en sammanfattning av hela den här meningslösa diskussionen kan bli såhär: en feminist har oftast tråkigt och hotar yttrandefriheten och tycker inte om kändisar och ska helst tycka något om dieselmotorer (jämförelsen med zvi mazel var dock att gå över gränsen, riktigt fånigt). en feminist skapar också - fortfarande - enormt arga reaktioner från både den ena och den andra ... jag kan faktiskt inte riktigt förstå varför, är det någon som känner sig anklagad eller är det själva budskapet som irriterar? båda delarna verkar helt osannolika för mig. slutligen ber jag om ursäkt för att jag klampade in här med opassande och malplacerade åsikter, killen som skrev "dikten" i början har ju blivit helt bortglömd stackarn, det kan ju inte vara något han räknat med. tack å hej =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Den perfekta kvinnan
Tillbaka
Topp