Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Den stora Boa-tråden.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1315334" data-attributes="member: 121331"><p>Otroligt många modeller hade de väl även innan boa? Iaf min känsla när jag gått in på tillverkarnas hemsidor. Frågan är ju hur utbudet i butikerna kommer påverkas och hur acceptansen kommer vara bland genomsnittsåkare.</p><p></p><p>Vad de kör på i världscupen är nog irrelevant. Kolla bara vad de kör för skidor och jämför med vanlig sportbutik. Ok, de försöker lura folk genom att skriva SL, RS och WC på diverse pistskidor men det är ju ren marketing. Säger väl en hel del att de snabbt får in ett par helt andra skidor än de åkte på nere i målfällan. Tror det dröjer innan vi får se några riktiga racepjäxor med boa, men let's see.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1315334, member: 121331"] Otroligt många modeller hade de väl även innan boa? Iaf min känsla när jag gått in på tillverkarnas hemsidor. Frågan är ju hur utbudet i butikerna kommer påverkas och hur acceptansen kommer vara bland genomsnittsåkare. Vad de kör på i världscupen är nog irrelevant. Kolla bara vad de kör för skidor och jämför med vanlig sportbutik. Ok, de försöker lura folk genom att skriva SL, RS och WC på diverse pistskidor men det är ju ren marketing. Säger väl en hel del att de snabbt får in ett par helt andra skidor än de åkte på nere i målfällan. Tror det dröjer innan vi får se några riktiga racepjäxor med boa, men let's see. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Den stora Boa-tråden.
Tillbaka
Topp