Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Den stora Boa-tråden.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1315368" data-attributes="member: 102471"><p>Har du testat allt? Stroltz? De har hjälpt många med tändsticks ben när vi sprutade de till dessa. Dale som bygger pjäxor efter din fot?</p><p></p><p>Och du skall verkligen överväga en ny innesko om du spänner näst högsta spännet hårt?</p><p></p><p>Enkelheten? Vad jag har sett och läst mig fram till så går det fortare, mer exakt hur du vill ha trycket fördelat på foten och flera fördelningspunkter när det är dubbel boa.</p><p></p><p>Skillnaden mot nu? Att jag inte behöver justera mina spännen och vrida på dessa (microjusyerong med andra ord) utan kan bara vrida på ratten i stället om jag vill ha bättre kontakt med pjäxan än när jag står i barnbacken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1315368, member: 102471"] Har du testat allt? Stroltz? De har hjälpt många med tändsticks ben när vi sprutade de till dessa. Dale som bygger pjäxor efter din fot? Och du skall verkligen överväga en ny innesko om du spänner näst högsta spännet hårt? Enkelheten? Vad jag har sett och läst mig fram till så går det fortare, mer exakt hur du vill ha trycket fördelat på foten och flera fördelningspunkter när det är dubbel boa. Skillnaden mot nu? Att jag inte behöver justera mina spännen och vrida på dessa (microjusyerong med andra ord) utan kan bara vrida på ratten i stället om jag vill ha bättre kontakt med pjäxan än när jag står i barnbacken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Den stora Boa-tråden.
Tillbaka
Topp