Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den stora tråden om Strolz, FAQ mm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SmilingSwede" data-source="post: 994724" data-attributes="member: 103296"><p>Jag bytte till Strolz förra säsongen. Gjorde mina i Lech och betalade 729 euro för mina. Så det finns tusenlappar att spara på att göra dem där nere om man ändå ska ner och åka. </p><p></p><p>Tror att de flesta som köper Strolz har problem med ont i föttera eller en alltför fet plånbok. Hur mycket man åker har nog ingen större betydelse. Själv brukar jag ligga på 15-20 dagar per säsong. </p><p></p><p>För min del var det onda fötter som var problemet. Har extremt korta, breda fötter med hög vrist. Många dagar på berget har tidigare inte blivit så bra som de kunde blivit pga ont i fötterna. Mina Strolz är absolut de bästa pjäxorna jag haft. De är för min del värda det höga priset med tanke på hur mycket en bra dag på berget är värd i upplevelse och en dag förstörd av ont i fötterna kostar mycket pengar för oss som bor långt från bergen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SmilingSwede, post: 994724, member: 103296"] Jag bytte till Strolz förra säsongen. Gjorde mina i Lech och betalade 729 euro för mina. Så det finns tusenlappar att spara på att göra dem där nere om man ändå ska ner och åka. Tror att de flesta som köper Strolz har problem med ont i föttera eller en alltför fet plånbok. Hur mycket man åker har nog ingen större betydelse. Själv brukar jag ligga på 15-20 dagar per säsong. För min del var det onda fötter som var problemet. Har extremt korta, breda fötter med hög vrist. Många dagar på berget har tidigare inte blivit så bra som de kunde blivit pga ont i fötterna. Mina Strolz är absolut de bästa pjäxorna jag haft. De är för min del värda det höga priset med tanke på hur mycket en bra dag på berget är värd i upplevelse och en dag förstörd av ont i fötterna kostar mycket pengar för oss som bor långt från bergen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den stora tråden om Strolz, FAQ mm
Tillbaka
Topp