Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Den stora tråden om Val Thorens 2012/2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="romell93" data-source="post: 954302" data-attributes="member: 126936"><p>Tjena.</p><p></p><p>19årig tjej som också tänker säsonga till vintern! jag har taggat i typ 6år på att sluta gymnasiet och dra ned så nu känns det inte som att det är långt kvar, jag kommer att åka ned själv och hoppas precis som många andra att hitta boendekompisar. Jag kommer från Vänersborg och stod på skidor första gången när jag va 2. Nu trivs jag bäst med bräda under fötterna! Känns bra att det gjordes en sån här tråd så man får lite koll på vilka goa människor man träffar i backen eller kanske till och med bor ihop med. Ett ord beskriver allt NAJS! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="romell93, post: 954302, member: 126936"] Tjena. 19årig tjej som också tänker säsonga till vintern! jag har taggat i typ 6år på att sluta gymnasiet och dra ned så nu känns det inte som att det är långt kvar, jag kommer att åka ned själv och hoppas precis som många andra att hitta boendekompisar. Jag kommer från Vänersborg och stod på skidor första gången när jag va 2. Nu trivs jag bäst med bräda under fötterna! Känns bra att det gjordes en sån här tråd så man får lite koll på vilka goa människor man träffar i backen eller kanske till och med bor ihop med. Ett ord beskriver allt NAJS! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Den stora tråden om Val Thorens 2012/2013
Tillbaka
Topp