Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Den stora tråden om Val Thorens 2012/2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dekadent" data-source="post: 961889" data-attributes="member: 132445"><p>TS här, skamlig bump!</p><p></p><p>Arbetar just nu ihop säsongskassan på en mjölkfarm nere i Australien, bra pengar! 60h i veckan är ingenting när man har så mycket grymt att se fram emot(först två månader längs kusten här med början i augusti för att fixa brännan och glädjen(ingen snö, men rätt nära paradis ändå!), sen hem och byta flipflops mot skidor/bräda och dra ner till Val'Thorens! Folk har slitit värre för mindre!</p><p></p><p>För att hålla tråden glad och busy: Hur arbetar alla ni ihop säsongskassan? </p><p></p><p>Jag siktar på en kassa runt 50 - 60 000 för allting, med ett litet jobbgig vid sidan om för att det är kul att ha en inkomst. Vad säger freerides veteranbums om det, låter lagom för Val'Thorens? Hur tänker alla ni andra angående budget, hjälp gärna varandra(och mig) till att bli lite mindre yra.</p><p></p><p>Hälsningar uppochnerifrån, ett helt okej ställe för att vara utan snö! </p><p></p><p>..och tagga till lite allihopa, 5 månader kvar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dekadent, post: 961889, member: 132445"] TS här, skamlig bump! Arbetar just nu ihop säsongskassan på en mjölkfarm nere i Australien, bra pengar! 60h i veckan är ingenting när man har så mycket grymt att se fram emot(först två månader längs kusten här med början i augusti för att fixa brännan och glädjen(ingen snö, men rätt nära paradis ändå!), sen hem och byta flipflops mot skidor/bräda och dra ner till Val'Thorens! Folk har slitit värre för mindre! För att hålla tråden glad och busy: Hur arbetar alla ni ihop säsongskassan? Jag siktar på en kassa runt 50 - 60 000 för allting, med ett litet jobbgig vid sidan om för att det är kul att ha en inkomst. Vad säger freerides veteranbums om det, låter lagom för Val'Thorens? Hur tänker alla ni andra angående budget, hjälp gärna varandra(och mig) till att bli lite mindre yra. Hälsningar uppochnerifrån, ett helt okej ställe för att vara utan snö! ..och tagga till lite allihopa, 5 månader kvar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Den stora tråden om Val Thorens 2012/2013
Tillbaka
Topp