Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 906220" data-attributes="member: 101593"><p>Pillard: du behöver nog inte vara orolig över det antal Bibbys till salu, inte om de förklaringar som anges varför de säljs stämmer iaf. Är själv förvånad över hur många med tanke på att det var svårt att köpa dem för vissa förra året.</p><p></p><p>Bibby i 190 är 188cm lång mätt från tip to tail, har inte åkt Bibby 184 för att jag började på 190 och gillade den och såg därmed ingen anledning att gå ner ett steg. Bent C i 183 och S7 i 188 är båda lika långa som 184:an och de kändes korta. </p><p>Som Utter säger är man lite tyngre och mer skolad på "Charge" skidor är Bibby nog lekfulla, men en av de som säljer gör det just för att de var för styva för honom så det är inga nudlar.</p><p></p><p>Apropå testhelger, jag åkte till Tandådalen förra året och det kostade inte så mycket, försök hitta nån annan som ska upp också så kan du ju dela bil (och boende) och kommer ner på nån tusenlapp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 906220, member: 101593"] Pillard: du behöver nog inte vara orolig över det antal Bibbys till salu, inte om de förklaringar som anges varför de säljs stämmer iaf. Är själv förvånad över hur många med tanke på att det var svårt att köpa dem för vissa förra året. Bibby i 190 är 188cm lång mätt från tip to tail, har inte åkt Bibby 184 för att jag började på 190 och gillade den och såg därmed ingen anledning att gå ner ett steg. Bent C i 183 och S7 i 188 är båda lika långa som 184:an och de kändes korta. Som Utter säger är man lite tyngre och mer skolad på "Charge" skidor är Bibby nog lekfulla, men en av de som säljer gör det just för att de var för styva för honom så det är inga nudlar. Apropå testhelger, jag åkte till Tandådalen förra året och det kostade inte så mycket, försök hitta nån annan som ska upp också så kan du ju dela bil (och boende) och kommer ner på nån tusenlapp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Tillbaka
Topp