Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 906531" data-attributes="member: 83225"><p>Kontentan verkar luta mot att Bibby är the way to go för min del. Eventuellt då med möjligheten att Opus funkar också, dock betydligt mer lekfull men frågan är hur mycket det skiljer. En skida som ingen berört är ju Countdown2. MarkusO har pratat en del om den med mig i en annan tråd och MnO har ju ett förträffligt test av den också. Utifrån formen så verkar den påminna en hel del om Bibby men med annat spann. Hur skulle ni säga att den upplevs jämfört med Bibby? </p><p></p><p>EHP skulle jag verkligen vilja ha någon gång. Både den och Renegade är magiskt coola och att se Hoji åka på de bägge är en sann njutning för alla skidfantaster. Problemet är dock att jag inser att jag inte är Hoji och är mera rädd att skidan blir för svår för mig och snarare hämmar min utveckling istället för att driva på densamma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 906531, member: 83225"] Kontentan verkar luta mot att Bibby är the way to go för min del. Eventuellt då med möjligheten att Opus funkar också, dock betydligt mer lekfull men frågan är hur mycket det skiljer. En skida som ingen berört är ju Countdown2. MarkusO har pratat en del om den med mig i en annan tråd och MnO har ju ett förträffligt test av den också. Utifrån formen så verkar den påminna en hel del om Bibby men med annat spann. Hur skulle ni säga att den upplevs jämfört med Bibby? EHP skulle jag verkligen vilja ha någon gång. Både den och Renegade är magiskt coola och att se Hoji åka på de bägge är en sann njutning för alla skidfantaster. Problemet är dock att jag inser att jag inte är Hoji och är mera rädd att skidan blir för svår för mig och snarare hämmar min utveckling istället för att driva på densamma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Tillbaka
Topp