Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 906681" data-attributes="member: 83225"><p>Fasen också, jag har tyvärr inte tillgåbg till några protos. Dock kan jag erbjuda ett par Howitzer, som jag inte tror du haft med i nåt test hittills. Jag ska verkligen titta på att ta mig till en skidtestarhelg. Tyvärr är det ju en bit att åka från Östergötland dock.</p><p></p><p>Rent allmänt så känns det som att bibby verkar ha en rejäl ledning, i den här tråden iaf. Vet ni huruvida bibby finns tillgängliga att klämma på i stockholm? Jag skulle gärna gå till skistore med tanke på den grymma service jag fick där när jag letade goggles till trooper, men nu råkar jag vara i sthlm för stunden</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 906681, member: 83225"] Fasen också, jag har tyvärr inte tillgåbg till några protos. Dock kan jag erbjuda ett par Howitzer, som jag inte tror du haft med i nåt test hittills. Jag ska verkligen titta på att ta mig till en skidtestarhelg. Tyvärr är det ju en bit att åka från Östergötland dock. Rent allmänt så känns det som att bibby verkar ha en rejäl ledning, i den här tråden iaf. Vet ni huruvida bibby finns tillgängliga att klämma på i stockholm? Jag skulle gärna gå till skistore med tanke på den grymma service jag fick där när jag letade goggles till trooper, men nu råkar jag vara i sthlm för stunden [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Tillbaka
Topp