Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 906880" data-attributes="member: 54815"><p>Jag körde Bodacious förra året, både de längsta och näst längsta. Och jag gillade dem inte. Tyckte att dom gick långsamt för att vara ett par köttarlagg, men ändå svårmanövrerade för den farten. Och jag menar inte att det var dåligt vallat, utan att de helt enkelt inte gick att köra så fort som man ville. Men jag gillar idén bakom, men känns inte riktigt som dom är färdiga.</p><p></p><p>Boomerang däremot är riktigt grymma lagg. Rocker-kurvan är nästintill perfekt, flexet är lagom styvt och "dynamiskt". Funkar bra både uppe på berget och inne i skogen. Stabila också, jag landade min hittills största klippa med dem. Lätta, funkar att bära en bit eller kanske sätta nån turbindning på. Så det kan absolut vara ett alternativ. Och jag håller med om att de var mycket snyggare förre året!</p><p></p><p>Skicka ett PM om du är intresserad!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 906880, member: 54815"] Jag körde Bodacious förra året, både de längsta och näst längsta. Och jag gillade dem inte. Tyckte att dom gick långsamt för att vara ett par köttarlagg, men ändå svårmanövrerade för den farten. Och jag menar inte att det var dåligt vallat, utan att de helt enkelt inte gick att köra så fort som man ville. Men jag gillar idén bakom, men känns inte riktigt som dom är färdiga. Boomerang däremot är riktigt grymma lagg. Rocker-kurvan är nästintill perfekt, flexet är lagom styvt och "dynamiskt". Funkar bra både uppe på berget och inne i skogen. Stabila också, jag landade min hittills största klippa med dem. Lätta, funkar att bära en bit eller kanske sätta nån turbindning på. Så det kan absolut vara ett alternativ. Och jag håller med om att de var mycket snyggare förre året! Skicka ett PM om du är intresserad! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Tillbaka
Topp