Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brottarn" data-source="post: 909186" data-attributes="member: 124373"><p>Jag tror om du nu vill prova ett par breda skidor så ska du prova katana 2010-2011 eller årets.dom är bra enligt mig.kan upplevas slagiga i hård pist.men dom följer dig dit du vill åka.Dom funkar även i pisten.MEN för att få nån skida att flyta upp på snön så krävs det mod att åka hyfsat fort.Annars funkar elan från tidigt 70 tal..vill nog också påstå att pjäxor är mera noga än skidorna och hur man står på skidan..fast visst är det kul med nytt.Men 65%av oss skidåkare bör nog fundera på nått annat än just skidan..Hoppas du hittar det du önskar dig och får många härliga skiddagar här fram över...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brottarn, post: 909186, member: 124373"] Jag tror om du nu vill prova ett par breda skidor så ska du prova katana 2010-2011 eller årets.dom är bra enligt mig.kan upplevas slagiga i hård pist.men dom följer dig dit du vill åka.Dom funkar även i pisten.MEN för att få nån skida att flyta upp på snön så krävs det mod att åka hyfsat fort.Annars funkar elan från tidigt 70 tal..vill nog också påstå att pjäxor är mera noga än skidorna och hur man står på skidan..fast visst är det kul med nytt.Men 65%av oss skidåkare bör nog fundera på nått annat än just skidan..Hoppas du hittar det du önskar dig och får många härliga skiddagar här fram över... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Den ultimata "vilken-skida-tråden"
Tillbaka
Topp