Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Dervish eller Kahalani 950 Surf?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anta" data-source="post: 773108" data-attributes="member: 113011"><p>Tack för svaret!</p><p></p><p>Lutar väll åt en Dervish ändå. Verkar som om den helt enkelt är bättre för det jag vill ha ut av min bräda.</p><p></p><p>Det blir i alla fall Durian-hjul med Paris-truckar, så långt har jag kommit. </p><p></p><p>Då jag är några få cm längre än dig (mätte mig idag, 182 inte 185) och väger ett kilo mindre så låter samma flex rätt bra? För tillfället ligger jag ju inom viktgränsen för Flex 2 (den enda som finns på Kahalani.se) och kommer göra det ett bra tag. Blir en flex 2 för mjuk tror du?</p><p></p><p>Nån som kan förklara skillnaden på Kahalanis Abec 7 och Bones Reds? De är dyrare men har ingen aning om det betyder kvalité, kolla på märkesjeans t.ex...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anta, post: 773108, member: 113011"] Tack för svaret! Lutar väll åt en Dervish ändå. Verkar som om den helt enkelt är bättre för det jag vill ha ut av min bräda. Det blir i alla fall Durian-hjul med Paris-truckar, så långt har jag kommit. Då jag är några få cm längre än dig (mätte mig idag, 182 inte 185) och väger ett kilo mindre så låter samma flex rätt bra? För tillfället ligger jag ju inom viktgränsen för Flex 2 (den enda som finns på Kahalani.se) och kommer göra det ett bra tag. Blir en flex 2 för mjuk tror du? Nån som kan förklara skillnaden på Kahalanis Abec 7 och Bones Reds? De är dyrare men har ingen aning om det betyder kvalité, kolla på märkesjeans t.ex... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Dervish eller Kahalani 950 Surf?
Tillbaka
Topp