Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
dervish eller pintail
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Preben" data-source="post: 778130" data-attributes="member: 95109"><p>Har själv en dervish, den är riktigt skön att bara cruisa på och slidea o leka med, vill du dock åka i högre hastigheter skulle jag definitivt satsa på en annan bräda. Kan inte säga något om pintail men ska du bara softa och cruisa antar jag att det inte spelar så stor roll vilken av de två du väljer då priserna inte skiljer jättemycket heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Preben, post: 778130, member: 95109"] Har själv en dervish, den är riktigt skön att bara cruisa på och slidea o leka med, vill du dock åka i högre hastigheter skulle jag definitivt satsa på en annan bräda. Kan inte säga något om pintail men ska du bara softa och cruisa antar jag att det inte spelar så stor roll vilken av de två du väljer då priserna inte skiljer jättemycket heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
dervish eller pintail
Tillbaka
Topp