Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Desch and Laruent Ninthward edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knarren" data-source="post: 166688" data-attributes="member: 33830"><p>Tyvarr tappar jag all tro pa skid-jibbing kulturen nar jag ser det har. Allt ar bara daliga kopior av koder stulna fran andra subkulturer. Jag sag det har handa i inline akningen for 5 ar sedan och forstod redan da att hela sporten skulle do ut da inget var originellt och speciellt for bara inlinesakare. Desperata forsok att tacka over faktumet att inlinesakning bara var en dalig efterapning av skateboard...</p><p></p><p>Hoppas ni alla ser att detta ar FAKE. Hoppas alla har mer respekt for er sjalva an att ta at er denna lojliga tonarsfinnen. Skapa er egen kultur som ar baserad pa det som bara ni kan saga att ni kanner och upplever. Om inte kommer hela jibbing prylen vara dod om 5 ar.</p><p></p><p>/Knarren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knarren, post: 166688, member: 33830"] Tyvarr tappar jag all tro pa skid-jibbing kulturen nar jag ser det har. Allt ar bara daliga kopior av koder stulna fran andra subkulturer. Jag sag det har handa i inline akningen for 5 ar sedan och forstod redan da att hela sporten skulle do ut da inget var originellt och speciellt for bara inlinesakare. Desperata forsok att tacka over faktumet att inlinesakning bara var en dalig efterapning av skateboard... Hoppas ni alla ser att detta ar FAKE. Hoppas alla har mer respekt for er sjalva an att ta at er denna lojliga tonarsfinnen. Skapa er egen kultur som ar baserad pa det som bara ni kan saga att ni kanner och upplever. Om inte kommer hela jibbing prylen vara dod om 5 ar. /Knarren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Desch and Laruent Ninthward edit
Tillbaka
Topp