Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Designprojekt - Lavinspade
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="shaggy" data-source="post: 1138694" data-attributes="member: 159729"><p>Hej.</p><p>Lite sent kanske men jag ville bara uttrycka mitt gillande!</p><p>Det jag tycker är er designs absolut bästa feature är att allting sitter ihop och ingenting kan lossna</p><p>samt att det inte råder någon tvekan om hus man skall få spaden i grävbart tillstånd!</p><p>I en stressad situation är sådana saker helt avgörande. Sedan kan man alltid finslipa form och material för att uppnå en så hög kvot som möjligt mellan hållfasthet och vikt.</p><p></p><p>Bra jobbat!</p><p>/Janne</p><p>Offpiståkare snowboard sen 1988</p><p>Senior Mechanic Design Engineer</p><p>(Nuklear Power industri)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="shaggy, post: 1138694, member: 159729"] Hej. Lite sent kanske men jag ville bara uttrycka mitt gillande! Det jag tycker är er designs absolut bästa feature är att allting sitter ihop och ingenting kan lossna samt att det inte råder någon tvekan om hus man skall få spaden i grävbart tillstånd! I en stressad situation är sådana saker helt avgörande. Sedan kan man alltid finslipa form och material för att uppnå en så hög kvot som möjligt mellan hållfasthet och vikt. Bra jobbat! /Janne Offpiståkare snowboard sen 1988 Senior Mechanic Design Engineer (Nuklear Power industri) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Designprojekt - Lavinspade
Tillbaka
Topp