Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Desperat efter hjälp om val av skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 923456" data-attributes="member: 48303"><p>JOSH, du är härmed nu min GUD, tack så sjuuuukt mkt. Min vinter är räddad! Beställde nyss ett par salomon rocker 2 192cm med atomic 14 bindningen från spexx.org. Totalpris inkl. frakt 5775kr! Sjukt billigt och värt. </p><p>Hade gett upp rocker 2 eftersom alla har sagt att de inte går att få tag på 192cm längre. Men oj vad glad man blev nu, kan va de bästa som hänt på länge! Hoppas de inte tar alltför lång tid med frakten bara.</p><p>Tack återigen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 923456, member: 48303"] JOSH, du är härmed nu min GUD, tack så sjuuuukt mkt. Min vinter är räddad! Beställde nyss ett par salomon rocker 2 192cm med atomic 14 bindningen från spexx.org. Totalpris inkl. frakt 5775kr! Sjukt billigt och värt. Hade gett upp rocker 2 eftersom alla har sagt att de inte går att få tag på 192cm längre. Men oj vad glad man blev nu, kan va de bästa som hänt på länge! Hoppas de inte tar alltför lång tid med frakten bara. Tack återigen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Desperat efter hjälp om val av skidor!
Tillbaka
Topp