Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Destination med korta liftköer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1217460" data-attributes="member: 138899"><p>Ski Sunne. Den gamla pärlan i mitten av Värmland. Inget stor skidanläggning men Sunne är ju en pärla till liten stad. Ni kan på Selma Spa och kombinera skidåkning (10min med bil) och spa boende.</p><p>Jag var där i lördags, 30 sekunder kö i ankarliftarna. Som max 10 i den gamla sittliften (man körde bara en av de två liftarna)</p><p>Alla backar öppna och riktigt bra skidåkning. Jämför jag med Branäs (hur nu någon kan åka dit över Nyår då det är fullknökat med folk och reducerat med antalet backar och köer även utan Corona och ha det som referens) så får man ut mer bra skidåkning på en halv dag än en hel i Branäs. (Jag ligger som vanligt på säsong i Branäs och undviker årets extra långa köer genom att välja andra liftar, problemet är snarare att det är så jäkla mycket folk i backarna under ”rushtid”)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1217460, member: 138899"] Ski Sunne. Den gamla pärlan i mitten av Värmland. Inget stor skidanläggning men Sunne är ju en pärla till liten stad. Ni kan på Selma Spa och kombinera skidåkning (10min med bil) och spa boende. Jag var där i lördags, 30 sekunder kö i ankarliftarna. Som max 10 i den gamla sittliften (man körde bara en av de två liftarna) Alla backar öppna och riktigt bra skidåkning. Jämför jag med Branäs (hur nu någon kan åka dit över Nyår då det är fullknökat med folk och reducerat med antalet backar och köer även utan Corona och ha det som referens) så får man ut mer bra skidåkning på en halv dag än en hel i Branäs. (Jag ligger som vanligt på säsong i Branäs och undviker årets extra långa köer genom att välja andra liftar, problemet är snarare att det är så jäkla mycket folk i backarna under ”rushtid”) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Destination med korta liftköer
Tillbaka
Topp