Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Destination med korta liftköer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrBoes" data-source="post: 1218648" data-attributes="member: 152996"><p>Här i mitt lokala alpområde (nåja, Järvsö) så är det helt galet med folk på helgerna, folk bokar weekends som bara den. På veckorna är det lugnt men lördagar är bara att glömma nu och förmodligen fram tills dom stänger. 3 åk på 1.5 timme i förmiddags sen gav vi upp. </p><p></p><p>Så nog har skidåkning fått ett rejält uppsving detta år.</p><p></p><p>Sen att folk glömmer/struntar i 2 meters avstånd så fort de har parkerat bilen gör mig smått galen, folkvettet lämnades hemma i den stora människobyn när de såg tullarna i backspegeln.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrBoes, post: 1218648, member: 152996"] Här i mitt lokala alpområde (nåja, Järvsö) så är det helt galet med folk på helgerna, folk bokar weekends som bara den. På veckorna är det lugnt men lördagar är bara att glömma nu och förmodligen fram tills dom stänger. 3 åk på 1.5 timme i förmiddags sen gav vi upp. Så nog har skidåkning fått ett rejält uppsving detta år. Sen att folk glömmer/struntar i 2 meters avstånd så fort de har parkerat bilen gör mig smått galen, folkvettet lämnades hemma i den stora människobyn när de såg tullarna i backspegeln. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Destination med korta liftköer
Tillbaka
Topp