Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Destination med korta liftköer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zanoii" data-source="post: 1241099" data-attributes="member: 171409"><p>Nja, de glömmer avståndet så fort de sätter sig i bilen. Jag tror det är den nya folksporten nere i människobyn att skava bort lacken på stötfångaren i 90 km/h, men jag håller med om att det var bedrövligt i liftköerna förra våren. De fick ju sätta in liftwaffe för att dirigera turisterna eftersom ingen brydde sig om skyltningen.</p><p></p><p></p><p>Jag håller inte med, men det beror såklart på vilken lovvecka man pratar om. Tack och lov har vi i Norrland andra veckor för både sport- och påsklov än södra Sverige och trots att hela Norrland har lov samtidigt har jag sällan köat i Funäsfjällen på lovveckor. Minst kö (iaf av de tre stora anläggningarna) har det varit i Tänndalen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zanoii, post: 1241099, member: 171409"] Nja, de glömmer avståndet så fort de sätter sig i bilen. Jag tror det är den nya folksporten nere i människobyn att skava bort lacken på stötfångaren i 90 km/h, men jag håller med om att det var bedrövligt i liftköerna förra våren. De fick ju sätta in liftwaffe för att dirigera turisterna eftersom ingen brydde sig om skyltningen. Jag håller inte med, men det beror såklart på vilken lovvecka man pratar om. Tack och lov har vi i Norrland andra veckor för både sport- och påsklov än södra Sverige och trots att hela Norrland har lov samtidigt har jag sällan köat i Funäsfjällen på lovveckor. Minst kö (iaf av de tre stora anläggningarna) har det varit i Tänndalen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Destination med korta liftköer
Tillbaka
Topp