Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Det är dags igen, val 2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1033287" data-attributes="member: 77701"><p>Jag vet bara tre saker på rak arm, och det är att jag är emot vinster i välfärden och anser att statusen på läraryrket bör höjas – lönemässigt och på andra sätt med.</p><p></p><p>Nummer tre är att jag inte litar på Gustav Fridolin. Kappvändarvibbarna jag får av den mannen är inte nådiga.</p><p></p><p>Vad gäller SD <a href="http://loveisrocketscience.blogspot.se/2010/09/radsla-och-forstaelse.html" target="_blank">hänvisar jag till ett blogginlägg jag skrev efter förra riksdagsvalet</a>. Jag tycker fortfarande ungefär samma.</p><p></p><p>PS. Björklund som statsminister? HU! Då kommer man väl få betyg i allt från kö-kunskap till källsortering (det hade i och för sig varit bra) och deklarering.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1033287, member: 77701"] Jag vet bara tre saker på rak arm, och det är att jag är emot vinster i välfärden och anser att statusen på läraryrket bör höjas – lönemässigt och på andra sätt med. Nummer tre är att jag inte litar på Gustav Fridolin. Kappvändarvibbarna jag får av den mannen är inte nådiga. Vad gäller SD [url=http://loveisrocketscience.blogspot.se/2010/09/radsla-och-forstaelse.html]hänvisar jag till ett blogginlägg jag skrev efter förra riksdagsvalet[/url]. Jag tycker fortfarande ungefär samma. PS. Björklund som statsminister? HU! Då kommer man väl få betyg i allt från kö-kunskap till källsortering (det hade i och för sig varit bra) och deklarering. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Det är dags igen, val 2014
Tillbaka
Topp