Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Det är dags igen, val 2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1034517" data-attributes="member: 33485"><p>Jag vet inte riktigt varför du rullar så dåligt bröd? Om du nu inte rullar bröd så skulle jag kunna skriva en längre uppsats om vad som är fel med analogin, men eftersom du troligtvis rullar bröd nöjer jag mig med att påpeka att analogin är ohållbar, irrelevant och gör sig skyldig till ett gäng fallasier.</p><p></p><p>I övrigt läser jag idag på SD's hemsida, de verkar ha ändrat sin ståndpunkt i frågan om brottsprovokationens vara eller icke vara (eller åtminstone strött socker över den)?</p><p></p><p></p><p>Jag ställer mig väldigt frågande/häpen/skeptisk till deras syn på lagar, yttrandet gör sig dessutom skyldigt till majoritetsfallasi - även om tänket är väldigt demokratiskt.</p><p></p><p></p><p>Vidare vill de ha en mer direkt demokrati och avskaffa IPRED-lagstiftningen. Släpper de bara sin idé om att mångkultur är djävulen självt så har de fullbordat en 180.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1034517, member: 33485"] Jag vet inte riktigt varför du rullar så dåligt bröd? Om du nu inte rullar bröd så skulle jag kunna skriva en längre uppsats om vad som är fel med analogin, men eftersom du troligtvis rullar bröd nöjer jag mig med att påpeka att analogin är ohållbar, irrelevant och gör sig skyldig till ett gäng fallasier. I övrigt läser jag idag på SD's hemsida, de verkar ha ändrat sin ståndpunkt i frågan om brottsprovokationens vara eller icke vara (eller åtminstone strött socker över den)? Jag ställer mig väldigt frågande/häpen/skeptisk till deras syn på lagar, yttrandet gör sig dessutom skyldigt till majoritetsfallasi - även om tänket är väldigt demokratiskt. Vidare vill de ha en mer direkt demokrati och avskaffa IPRED-lagstiftningen. Släpper de bara sin idé om att mångkultur är djävulen självt så har de fullbordat en 180. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Det är dags igen, val 2014
Tillbaka
Topp