Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Det är inne med hjälm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sticks" data-source="post: 64463"><p>Jofa finns kvar, Intersport (bland andra) säljer dem. Har dock inte sett någon direkt förnyelse på designfronten, de kanske tycker att funktion är viktigare än utseende, vad vet jag (som om man inte kan kombinera). Hur som helst, Jofa finns att få tag i. Ska ut på byns sportaffärer nu under eftermiddagen och titta lite, återkommer om jag ser nåt kul från Jofa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sticks, post: 64463"] Jofa finns kvar, Intersport (bland andra) säljer dem. Har dock inte sett någon direkt förnyelse på designfronten, de kanske tycker att funktion är viktigare än utseende, vad vet jag (som om man inte kan kombinera). Hur som helst, Jofa finns att få tag i. Ska ut på byns sportaffärer nu under eftermiddagen och titta lite, återkommer om jag ser nåt kul från Jofa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Det är inne med hjälm
Tillbaka
Topp