Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Det är kört...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bastardquad" data-source="post: 925928" data-attributes="member: 39757"><p>En många gånger användbar attityd eftersom det bevisligen oftast löser sig; de flesta av oss som varit utomlands vet att det är så. Ha en underbar vinter och njut i fulla drag; var bara lite försiktiga när ni väl ska skaffa "riktiga" jobb (om ni nu tänker göra det). Framåtanda är inte att underskatta men helst ska ni naturligtvis kunna erbjuda ytterligare någonting. Typ kunskaper inom något område.</p><p></p><p>Ha det,</p><p>Farfar Daniel <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bastardquad, post: 925928, member: 39757"] En många gånger användbar attityd eftersom det bevisligen oftast löser sig; de flesta av oss som varit utomlands vet att det är så. Ha en underbar vinter och njut i fulla drag; var bara lite försiktiga när ni väl ska skaffa "riktiga" jobb (om ni nu tänker göra det). Framåtanda är inte att underskatta men helst ska ni naturligtvis kunna erbjuda ytterligare någonting. Typ kunskaper inom något område. Ha det, Farfar Daniel :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Det är kört...
Tillbaka
Topp