Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Det blir en snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 454830" data-attributes="member: 59533"><p>Ett enda tips....Vill du inte lägga för mycket pengar så ska du SKITA i Burton. Dom har inte bättre kvalitet och tar överpriser för att dom är störst.</p><p></p><p>Vad har du för skostorlek?</p><p></p><p>Angående bindningar:</p><p>Rome, Drake, Nitro och Union gör bra bindningar. Satsa på något lite dyrare där. Mitt tips är Rome 390. Utan att tveka den bästa bindningen jag testat/ägt.</p><p></p><p>Bräda...Det finns massor med brädor som skulle fungera för dig.</p><p>Men satsa på en twin om du bara ska leka och parka. Inte en fööör mjuk dock då du med din enda bräda vill kunna åka lite också. Men allt beror lite på din skostorlek.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 454830, member: 59533"] Ett enda tips....Vill du inte lägga för mycket pengar så ska du SKITA i Burton. Dom har inte bättre kvalitet och tar överpriser för att dom är störst. Vad har du för skostorlek? Angående bindningar: Rome, Drake, Nitro och Union gör bra bindningar. Satsa på något lite dyrare där. Mitt tips är Rome 390. Utan att tveka den bästa bindningen jag testat/ägt. Bräda...Det finns massor med brädor som skulle fungera för dig. Men satsa på en twin om du bara ska leka och parka. Inte en fööör mjuk dock då du med din enda bräda vill kunna åka lite också. Men allt beror lite på din skostorlek. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Det blir en snowboard!
Tillbaka
Topp