Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Det enda bra med Idol.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sammmyboy" data-source="post: 1028347" data-attributes="member: 45902"><p>JAG TITTAR INTE PÅ SÅNT.</p><p></p><p>Men det är en dokumentär om Madiba och hans liv om ca. 1 timme och jag ville se så jag råkade överhöra nånting denne Kevin sa. </p><p></p><p>Han snackade om sin tränare i fotbollen och vad han pysslade med för tillfället;</p><p></p><p>Nån rundare kvinna med dialekt - "Din tränare ringde och sa att du ska upp på bip-test imorgon bitti"</p><p>Skägg-Kevin - "Sa han? Han är ju i Thailand och spelar golf, nä <strong>han är nånstans och åker skidor</strong>"</p><p></p><p>Observera att detta är lite av en parafrasering. Men GIF Sundsvalls tränare gillar alltså skidåkning. </p><p></p><p>Kan man få honom att kommentera på detta? Är det en räffel-slaktare? Eller en puderfantast? Så många frågor. </p><p></p><p>Förjävligt det som hänt i Sydafrika dock. Madiba var en stor förebild.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sammmyboy, post: 1028347, member: 45902"] JAG TITTAR INTE PÅ SÅNT. Men det är en dokumentär om Madiba och hans liv om ca. 1 timme och jag ville se så jag råkade överhöra nånting denne Kevin sa. Han snackade om sin tränare i fotbollen och vad han pysslade med för tillfället; Nån rundare kvinna med dialekt - "Din tränare ringde och sa att du ska upp på bip-test imorgon bitti" Skägg-Kevin - "Sa han? Han är ju i Thailand och spelar golf, nä [b]han är nånstans och åker skidor[/b]" Observera att detta är lite av en parafrasering. Men GIF Sundsvalls tränare gillar alltså skidåkning. Kan man få honom att kommentera på detta? Är det en räffel-slaktare? Eller en puderfantast? Så många frågor. Förjävligt det som hänt i Sydafrika dock. Madiba var en stor förebild. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Det enda bra med Idol.
Tillbaka
Topp