Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Det har blivit en djungel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jrpro" data-source="post: 902464" data-attributes="member: 126271"><p>Har haft ett uppehåll från skidåkningen på några år, närmare bestämt ända sen 1998. Då var utrustningen lite anorlunda, framförallt var skidorna lite smalare. Jag åkte väldigt mycket fram till 98 ca 150 skiddagar om året</p><p></p><p>Jag åkte 2 veckor förra vintern och allt kom tillbaka till mig precis som när man cyklar.</p><p></p><p>I år har jag tänkt att köpa ett par skidor istället för att hyra och jag har ingen aning om vad jag ska köpa.</p><p></p><p>Jag är 38 år, ganska vältränad. 182 och väger 86 kg. Åker egentligen bara off-pist. Ganska aggresivt men mina år på nacken har ju gjort en ganska mesig...</p><p></p><p>Snälla hjälp en gammal gubbe som vill hitta tillbaks och köpa Skidor och bindningar</p><p></p><p>J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jrpro, post: 902464, member: 126271"] Har haft ett uppehåll från skidåkningen på några år, närmare bestämt ända sen 1998. Då var utrustningen lite anorlunda, framförallt var skidorna lite smalare. Jag åkte väldigt mycket fram till 98 ca 150 skiddagar om året Jag åkte 2 veckor förra vintern och allt kom tillbaka till mig precis som när man cyklar. I år har jag tänkt att köpa ett par skidor istället för att hyra och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Jag är 38 år, ganska vältränad. 182 och väger 86 kg. Åker egentligen bara off-pist. Ganska aggresivt men mina år på nacken har ju gjort en ganska mesig... Snälla hjälp en gammal gubbe som vill hitta tillbaks och köpa Skidor och bindningar J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Det har blivit en djungel
Tillbaka
Topp