Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Det har blivit en djungel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jrpro" data-source="post: 902713" data-attributes="member: 126271"><p>Jag tror faktiskt att jag aldrig har justerat ett par bindningar. Har alltid fått hjälp med det. Jag har aldrig vallat ett par skidor heller jag har typ aldrig gjort något med min utrustning. När jag åkte som mest delade jag rum med typ 10 andra skidåkare som inte gjorde något annat än såg om sin utrustning inkl. min (är ganska lat och ointreserad av prylar men gillar att åka) Har aldrig instalerat en parabolantenn heller fast jag kollar på tv ganska ofta och gillar det. </p><p></p><p>Så nu om DIN fanns på min tid vet jag ju fortfarande inte vad det betyder, men jag misstänker att jag inte heller den här gången behöver veta det, eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jrpro, post: 902713, member: 126271"] Jag tror faktiskt att jag aldrig har justerat ett par bindningar. Har alltid fått hjälp med det. Jag har aldrig vallat ett par skidor heller jag har typ aldrig gjort något med min utrustning. När jag åkte som mest delade jag rum med typ 10 andra skidåkare som inte gjorde något annat än såg om sin utrustning inkl. min (är ganska lat och ointreserad av prylar men gillar att åka) Har aldrig instalerat en parabolantenn heller fast jag kollar på tv ganska ofta och gillar det. Så nu om DIN fanns på min tid vet jag ju fortfarande inte vad det betyder, men jag misstänker att jag inte heller den här gången behöver veta det, eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Det har blivit en djungel
Tillbaka
Topp