Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Det här med pjäxor...2- resp 3-delsskal och friåkningspjäxor resp pistpjäxor - i pisten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnBull" data-source="post: 1093320" data-attributes="member: 163723"><p>Krypton 110 med Wrap-modellen av innersko. </p><p></p><p>Har läst ytterligare en kilometer omdömen och åsikter om inneskor och Intution vs andra skor, Wrap-modell vs plös och värme vs andning.</p><p></p><p>Så förvirringen om hur flexet funkar och hur inneskorna är jämfört med vad jag vant mig vid under många år är total. </p><p>Passformsmässigt tror jag Dalbellon är bäst, redan innan den är värmd. Men hur den blir sen och hur den pjäxan är att åka i vet jag ju inte.</p><p></p><p>Mina gamla pjäxor är av pist-typ med fyra spännen, gamla som gatan och märkta 85 i flex och de tycker jag är lite för mjuka även om det funkat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnBull, post: 1093320, member: 163723"] Krypton 110 med Wrap-modellen av innersko. Har läst ytterligare en kilometer omdömen och åsikter om inneskor och Intution vs andra skor, Wrap-modell vs plös och värme vs andning. Så förvirringen om hur flexet funkar och hur inneskorna är jämfört med vad jag vant mig vid under många år är total. Passformsmässigt tror jag Dalbellon är bäst, redan innan den är värmd. Men hur den blir sen och hur den pjäxan är att åka i vet jag ju inte. Mina gamla pjäxor är av pist-typ med fyra spännen, gamla som gatan och märkta 85 i flex och de tycker jag är lite för mjuka även om det funkat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Det här med pjäxor...2- resp 3-delsskal och friåkningspjäxor resp pistpjäxor - i pisten?
Tillbaka
Topp