Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Det här med pjäxor...2- resp 3-delsskal och friåkningspjäxor resp pistpjäxor - i pisten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasM" data-source="post: 1093483" data-attributes="member: 135983"><p>Kommer samma väg, från Krypton till numera Lupo. Är dock lite sugen på att testa wrap innerskon ifrån Krypton i mina Lupo då jag upplever den innerskon som bekvämare för allt utom turande. Har aldrig varit så nöjd med pjäxorna som med mina Krypton, men jag vill ha gummisulan och gångläget från Lupo.</p><p></p><p>Sitter Dalbello bra på din fot finns ingen anledning att välja nått annat bara för att Dalbello är tredel. Tycker att det är en konstruktion som har många fördelar mot tvådel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasM, post: 1093483, member: 135983"] Kommer samma väg, från Krypton till numera Lupo. Är dock lite sugen på att testa wrap innerskon ifrån Krypton i mina Lupo då jag upplever den innerskon som bekvämare för allt utom turande. Har aldrig varit så nöjd med pjäxorna som med mina Krypton, men jag vill ha gummisulan och gångläget från Lupo. Sitter Dalbello bra på din fot finns ingen anledning att välja nått annat bara för att Dalbello är tredel. Tycker att det är en konstruktion som har många fördelar mot tvådel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Det här med pjäxor...2- resp 3-delsskal och friåkningspjäxor resp pistpjäxor - i pisten?
Tillbaka
Topp