Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Det här med pjäxor...2- resp 3-delsskal och friåkningspjäxor resp pistpjäxor - i pisten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnBull" data-source="post: 1093584" data-attributes="member: 163723"><p>Men det var ju högt upp på smalbenet som jag fick skav. Ett par cm under kanten på skaftet och jag blev alldeles blöt av svett där utan någon större ansträngning iklädd mjukisbyxor i nollgradig temperatur. Jag tror de är för täta och tajta kring underbenet. </p><p></p><p>Därför började jag testa andra mer "vanliga" pjäxor med innersko med plös.</p><p></p><p>Att man inte ska behöva spänna till något av de sista hacken är jag med på, men jag är rädd att dessa är lite väl låga över vristen eftersom det trycket. Med utslitna gamla conformable hade jag inte tryck över vristen, men med mer hålfotsstöd blev uppenbarligen foten högre...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnBull, post: 1093584, member: 163723"] Men det var ju högt upp på smalbenet som jag fick skav. Ett par cm under kanten på skaftet och jag blev alldeles blöt av svett där utan någon större ansträngning iklädd mjukisbyxor i nollgradig temperatur. Jag tror de är för täta och tajta kring underbenet. Därför började jag testa andra mer "vanliga" pjäxor med innersko med plös. Att man inte ska behöva spänna till något av de sista hacken är jag med på, men jag är rädd att dessa är lite väl låga över vristen eftersom det trycket. Med utslitna gamla conformable hade jag inte tryck över vristen, men med mer hålfotsstöd blev uppenbarligen foten högre... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Det här med pjäxor...2- resp 3-delsskal och friåkningspjäxor resp pistpjäxor - i pisten?
Tillbaka
Topp