Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Det här med skidval...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kokos" data-source="post: 1202813" data-attributes="member: 100846"><p>Några ur Völkl Deacon-serien? Fattade inte om det var mest pist eller inte, om pistorienterat var min man salig efter att ha provat Völkl Deacon 76. Han köpte sen ett par Race Tiger i stället, men gillade Deacon mkt. Jag har ett par Völkl Secret 92 (ska vara Mantra för kortare personer) som jag ÄLSKAR. Har även ett par gamla Völkl Attiva Fuego (Race Tiger för tjejer) som är roliga i pisten, men var rätt jobbiga en vecka off pist med UCPA :-D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kokos, post: 1202813, member: 100846"] Några ur Völkl Deacon-serien? Fattade inte om det var mest pist eller inte, om pistorienterat var min man salig efter att ha provat Völkl Deacon 76. Han köpte sen ett par Race Tiger i stället, men gillade Deacon mkt. Jag har ett par Völkl Secret 92 (ska vara Mantra för kortare personer) som jag ÄLSKAR. Har även ett par gamla Völkl Attiva Fuego (Race Tiger för tjejer) som är roliga i pisten, men var rätt jobbiga en vecka off pist med UCPA :-D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Det här med skidval...
Tillbaka
Topp