Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Det ÖSER ner snö här i Oslo!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke_Finland" data-source="post: 93058"><p>Tja, sålänge det är kallt tror jag nog att Wyller kan öppnas om en vecka kanske. Som det är nu var det just och just så jag vågade köra ner, trots att jag har en gammal bräda. Jag vill påpeka att man inte får vistas där när snökanonerna är igång. Jag har jobbat där, så därför kunde jag ta ett åk.</p><p></p><p>Parken kommer byggas i Hyttli-området, liksom ifjol. Problemet är att det är löjligt liten lutning just där. Jag hoppas att dom bygger ordentliga takeoffs i år, ifjol var det väldigt svårt att få fart. Pipen var väl det enda som var bra i parken ifjol, men jag vet inte när dom tänker börja på med den.</p><p></p><p>Öppningstiderna är en bra sak med Tryvann, 10-22 på vardagarna, och 10-17 på helgerna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke_Finland, post: 93058"] Tja, sålänge det är kallt tror jag nog att Wyller kan öppnas om en vecka kanske. Som det är nu var det just och just så jag vågade köra ner, trots att jag har en gammal bräda. Jag vill påpeka att man inte får vistas där när snökanonerna är igång. Jag har jobbat där, så därför kunde jag ta ett åk. Parken kommer byggas i Hyttli-området, liksom ifjol. Problemet är att det är löjligt liten lutning just där. Jag hoppas att dom bygger ordentliga takeoffs i år, ifjol var det väldigt svårt att få fart. Pipen var väl det enda som var bra i parken ifjol, men jag vet inte när dom tänker börja på med den. Öppningstiderna är en bra sak med Tryvann, 10-22 på vardagarna, och 10-17 på helgerna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Det ÖSER ner snö här i Oslo!!!
Tillbaka
Topp