Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Det snöar! 2008
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pontus_J" data-source="post: 473968" data-attributes="member: 69899"><p>Och att det ligger sanning i det. Stockholmare eller vart det nu är nedanför Gävle kan inte köra bil på vinterväg. Thats it! Dags för asfaltsvärme kanske? Dessutom håller den här jävla Robert Collin på att rapportera om vägarna när han åker från Sturup Raceway till Stockholm. </p><p></p><p>"– Här ligger det fullt med snömodd på vägen. Plötsligt går antispinnsystemet in och reglerar. Nu tänds den lilla antisladdlampan titt som tätt, folk har saktat ner. Omkörningsfilen är inte rolig."</p><p></p><p>Oj oj oj. Stackarn, lite snö på vägen *snyft*. Tänk när han kommer upp te norrland och får köra på vägar som inte har blivit plogade och det ligger minst 1dm snö på dom.</p><p></p><p>//Beng-ha i Svartlien</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pontus_J, post: 473968, member: 69899"] Och att det ligger sanning i det. Stockholmare eller vart det nu är nedanför Gävle kan inte köra bil på vinterväg. Thats it! Dags för asfaltsvärme kanske? Dessutom håller den här jävla Robert Collin på att rapportera om vägarna när han åker från Sturup Raceway till Stockholm. "– Här ligger det fullt med snömodd på vägen. Plötsligt går antispinnsystemet in och reglerar. Nu tänds den lilla antisladdlampan titt som tätt, folk har saktat ner. Omkörningsfilen är inte rolig." Oj oj oj. Stackarn, lite snö på vägen *snyft*. Tänk när han kommer upp te norrland och får köra på vägar som inte har blivit plogade och det ligger minst 1dm snö på dom. //Beng-ha i Svartlien [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Det snöar! 2008
Tillbaka
Topp