Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
detta brev fick skistar o en möjlighet att behålla storkund...sedan 30 år..., gissa deras svar:)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shreddinator" data-source="post: 1201178" data-attributes="member: 154929"><p>Tjenare Niclas, skulle som ovan nämnt att testa att ringa istället, de flesta skistaranställda som jag pratat med är oftast väldigt behjälpliga. Sen har jag svårt för ditt argument med att du har varit kund hos skistar sedan långt tillbaka. Du nämner att du har gjort fel i en bokning vilket betyder att en annan person som kanske har varit kund exakt lika länge som du kan ha bokat boendet som ni tittat på. Om du har gjort ett fel i bokningen kan du väl inte tänka att skistar ska ta bort den bokningen för att ersätta med din? Ring och prata med dom istället och se om ni kan komma fram till lösning till problemet istället för att hänga ut dom på ett forum som redan nu har svårt för företaget.</p><p></p><p>Bara för att du har handlat mycket hos någon betyder det inte att du har förtur på boenden. Jag köper att du har lagt mycket pengar hos skistar och jag är helt säker på att du får den hjälp du vill ha om du bemöter skistars anställda med god ton, men när du börjar ditt brev med att argumentera om att du är en platinakund och i princip begär att du ska få de boenden du kollat på för att du är den du är????... Är vi överens? (smh)</p><p></p><p>Jag är säker på att skistar kommer se till ditt problemet och lösa det på bästa möjliga sätt, däremot är det sportlovsvecka (3e-9e?)och skistar bokar oftast ut hela byn redan året innan under dessa veckor.</p><p></p><p>Med det sagt så hoppas jag att detta löser sig. Däremot så tror jag att du redan nu har satt käppar i hjulet för dig själv genom att bemöta skistar med ditt brev, det är roligare att hjälpa en tacksam och välbemötande gäst än en gäst som kräver ersättning.</p><p></p><p>Ps; har jobbat för kundtjänst dock inte skistar. Kan tänka mig att det är superkul att få ditt passivt aggressiva brev</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shreddinator, post: 1201178, member: 154929"] Tjenare Niclas, skulle som ovan nämnt att testa att ringa istället, de flesta skistaranställda som jag pratat med är oftast väldigt behjälpliga. Sen har jag svårt för ditt argument med att du har varit kund hos skistar sedan långt tillbaka. Du nämner att du har gjort fel i en bokning vilket betyder att en annan person som kanske har varit kund exakt lika länge som du kan ha bokat boendet som ni tittat på. Om du har gjort ett fel i bokningen kan du väl inte tänka att skistar ska ta bort den bokningen för att ersätta med din? Ring och prata med dom istället och se om ni kan komma fram till lösning till problemet istället för att hänga ut dom på ett forum som redan nu har svårt för företaget. Bara för att du har handlat mycket hos någon betyder det inte att du har förtur på boenden. Jag köper att du har lagt mycket pengar hos skistar och jag är helt säker på att du får den hjälp du vill ha om du bemöter skistars anställda med god ton, men när du börjar ditt brev med att argumentera om att du är en platinakund och i princip begär att du ska få de boenden du kollat på för att du är den du är????... Är vi överens? (smh) Jag är säker på att skistar kommer se till ditt problemet och lösa det på bästa möjliga sätt, däremot är det sportlovsvecka (3e-9e?)och skistar bokar oftast ut hela byn redan året innan under dessa veckor. Med det sagt så hoppas jag att detta löser sig. Däremot så tror jag att du redan nu har satt käppar i hjulet för dig själv genom att bemöta skistar med ditt brev, det är roligare att hjälpa en tacksam och välbemötande gäst än en gäst som kräver ersättning. Ps; har jobbat för kundtjänst dock inte skistar. Kan tänka mig att det är superkul att få ditt passivt aggressiva brev [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
detta brev fick skistar o en möjlighet att behålla storkund...sedan 30 år..., gissa deras svar:)?
Tillbaka
Topp