Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
detta brev fick skistar o en möjlighet att behålla storkund...sedan 30 år..., gissa deras svar:)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shreddinator" data-source="post: 1201192" data-attributes="member: 154929"><p>Syftar mest på det sista som sas i meddelandet och läste det nog med en ton som många gäster till mig använt i liknande situationer. När en person kräver ett visst bemötande så brukar h*n inte vara glad. </p><p></p><p></p><p></p><p>Själv står jag vid den åsikten att du kan be om hjälp hellre än att kräva den. Jag vet inte vad det är för situation som uppstått innan detta brev, förutom brevet såklart. I min värld skulle jag ringa skistar och fråga om det gick att lösa, vem som än står för felet som begåtts. Du kan givetvis använda vilka men du vill för att få en bokning men om det hjälper eller stjälper dig i din strävan att nå dit du försöker nå? </p><p>I slutändan tror jag att skistar väljer att bemöta detta på samma sätt som dom bemöter alla sina gäster. Dom gör det dom kan för att alla ska vara nöjda och dom gör vad dom kan för att hålla en bra relation till sina gäster. Vare sig du är en 30 år gammal gäst eller att det är en ny småbarnsfamilj som har valt att tro på en framtid med skistar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shreddinator, post: 1201192, member: 154929"] Syftar mest på det sista som sas i meddelandet och läste det nog med en ton som många gäster till mig använt i liknande situationer. När en person kräver ett visst bemötande så brukar h*n inte vara glad. Själv står jag vid den åsikten att du kan be om hjälp hellre än att kräva den. Jag vet inte vad det är för situation som uppstått innan detta brev, förutom brevet såklart. I min värld skulle jag ringa skistar och fråga om det gick att lösa, vem som än står för felet som begåtts. Du kan givetvis använda vilka men du vill för att få en bokning men om det hjälper eller stjälper dig i din strävan att nå dit du försöker nå? I slutändan tror jag att skistar väljer att bemöta detta på samma sätt som dom bemöter alla sina gäster. Dom gör det dom kan för att alla ska vara nöjda och dom gör vad dom kan för att hålla en bra relation till sina gäster. Vare sig du är en 30 år gammal gäst eller att det är en ny småbarnsfamilj som har valt att tro på en framtid med skistar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
detta brev fick skistar o en möjlighet att behålla storkund...sedan 30 år..., gissa deras svar:)?
Tillbaka
Topp