Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Detta viktiga köp...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nenne" data-source="post: 59481" data-attributes="member: 36867"><p>Pjuxen asså...</p><p>Ska sticka till Val Thorens till nyår och behöver nya...</p><p>Åker 1-3 veckor om året. Har nyligen blivit intreserad av hoppande o trix. Åkt länge, åkte senast med ett par hårda tävlingspjux men tyckte de va hårda att landa med..</p><p>18 år 65-70 kg.</p><p>Undrar om Salomon CF e för mjuka? och om x-wave 8.0 e för hårda? Eller om det finns nått mellanting?</p><p>Om någon Inter-Sport, Stadium, Team-Sportia-anställd läser kan ni ju säg om ni tänker ha någon rea (landsomfattande) innan jul =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nenne, post: 59481, member: 36867"] Pjuxen asså... Ska sticka till Val Thorens till nyår och behöver nya... Åker 1-3 veckor om året. Har nyligen blivit intreserad av hoppande o trix. Åkt länge, åkte senast med ett par hårda tävlingspjux men tyckte de va hårda att landa med.. 18 år 65-70 kg. Undrar om Salomon CF e för mjuka? och om x-wave 8.0 e för hårda? Eller om det finns nått mellanting? Om någon Inter-Sport, Stadium, Team-Sportia-anställd läser kan ni ju säg om ni tänker ha någon rea (landsomfattande) innan jul =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Detta viktiga köp...
Tillbaka
Topp