Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Detta viktiga köp...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cerro" data-source="post: 59482" data-attributes="member: 32923"><p>Mellan Performa CF och X-wave 8.0 så om du nu gillar salomon och färg så ska du köpa Teneightypjäxan. de är ett mellanting och speciellt gjorda för att vara lite mjuka i sulan för landningarna då. själv har jag bara provat den i affär så jag kan inte säga hur den är att åka med men Performa CF åker ja med nu och de är alldeles för mjuka om du ska satsa lite. duger däremot till söndagscarving.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cerro, post: 59482, member: 32923"] Mellan Performa CF och X-wave 8.0 så om du nu gillar salomon och färg så ska du köpa Teneightypjäxan. de är ett mellanting och speciellt gjorda för att vara lite mjuka i sulan för landningarna då. själv har jag bara provat den i affär så jag kan inte säga hur den är att åka med men Performa CF åker ja med nu och de är alldeles för mjuka om du ska satsa lite. duger däremot till söndagscarving. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Detta viktiga köp...
Tillbaka
Topp