Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dew Tour Breckenridge [2010] UPPDATERAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s_ahlen" data-source="post: 837962" data-attributes="member: 63023"><p>Konstigt domarbedömning måste jag säga, Bobby borde nog vart högst upp på pallen, även Henshaw och Håtveit förtjänade bättre tyckte jag. Godbouts åk var bra men inte i närheten av t.e.x Bobby som hade ett sjukt bra åk med doublecorks åt båda hållen.</p><p>Kan dom aldrig skaffa någon riktig kommentator som kan lite om skidåkning, han sade typ 7a när folk körde doublecork 10 och på Alexi kangie sade han dubbel cork och ja endast några få exempel. Jeppenator hade vart grym som kommentator eller någon annan som kan lite om tricken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s_ahlen, post: 837962, member: 63023"] Konstigt domarbedömning måste jag säga, Bobby borde nog vart högst upp på pallen, även Henshaw och Håtveit förtjänade bättre tyckte jag. Godbouts åk var bra men inte i närheten av t.e.x Bobby som hade ett sjukt bra åk med doublecorks åt båda hållen. Kan dom aldrig skaffa någon riktig kommentator som kan lite om skidåkning, han sade typ 7a när folk körde doublecork 10 och på Alexi kangie sade han dubbel cork och ja endast några få exempel. Jeppenator hade vart grym som kommentator eller någon annan som kan lite om tricken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dew Tour Breckenridge [2010] UPPDATERAS
Tillbaka
Topp