Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
DH-hoj (ska även passa till XC) 6-6500kr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EllsWortH" data-source="post: 120067" data-attributes="member: 51423"><p>Asså vad fan snackar den här snubben om ?</p><p>en dh cykel och en xc cykel är helt olika saker.</p><p>jag själv ska ha en dh nästa sommar men den kmr gå på dryga 25lakan och du kmr me dina 6 och tror att du får en dh cykel för det?</p><p>mina double track hjul kostar fan 6 lakan eller inte riktigt men 3500kr.</p><p>om jag vore du skulle jag spara pengar och köpa en big hit spec.</p><p>Själv måste man ju ha bra grejjer pga man droppar dubblar trappor så jag ska nog satsa på Big hit dh eller intense m3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EllsWortH, post: 120067, member: 51423"] Asså vad fan snackar den här snubben om ? en dh cykel och en xc cykel är helt olika saker. jag själv ska ha en dh nästa sommar men den kmr gå på dryga 25lakan och du kmr me dina 6 och tror att du får en dh cykel för det? mina double track hjul kostar fan 6 lakan eller inte riktigt men 3500kr. om jag vore du skulle jag spara pengar och köpa en big hit spec. Själv måste man ju ha bra grejjer pga man droppar dubblar trappor så jag ska nog satsa på Big hit dh eller intense m3 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
DH-hoj (ska även passa till XC) 6-6500kr
Tillbaka
Topp