Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
DH-hoj (ska även passa till XC) 6-6500kr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 120071" data-attributes="member: 47499"><p>Du har ett litet problem. DEt är att det inte finns någon som hällst cykel som funkar bra till dh och xc. Antingen funkar den bra till dh men man kan cykla xc på den och det är väll rätt självklart frågan är bara hu länge man orkar. Eller så funkar den bra till xc men du kan cykla dh på den vilket också är rätt klart men frågan är nu hur länge cykeln orkar. </p><p></p><p>Frågan är om det igentligen finns något mellanting som funkar till båda delarna och finns det någon sån hybrid skulle det väll möjligen vara en c-dale prophet eller gemini 900 och jag lovar att du inte får bågon av dom för 6000. Och jag tror väll att det är propheten som är bäst gemini är ju lite mer heavy duty. Men du är bara 13 bast tänk efter lite. Är du verkligen seriös med cyklingen? Du låter inte seriös när du vill komma över en dh cykle för 6000 när det finns RAMAR som kostar 35000. Men men du kan ju alltid gå till mor och far med tårar i ögonen och säga att dom stora stygga cykelpojkarna på freeride säger att 6000 inte ens räcker till en eker så kanske dom ger dig en tjuga till lördagsgodis. Eller så jobbar du</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 120071, member: 47499"] Du har ett litet problem. DEt är att det inte finns någon som hällst cykel som funkar bra till dh och xc. Antingen funkar den bra till dh men man kan cykla xc på den och det är väll rätt självklart frågan är bara hu länge man orkar. Eller så funkar den bra till xc men du kan cykla dh på den vilket också är rätt klart men frågan är nu hur länge cykeln orkar. Frågan är om det igentligen finns något mellanting som funkar till båda delarna och finns det någon sån hybrid skulle det väll möjligen vara en c-dale prophet eller gemini 900 och jag lovar att du inte får bågon av dom för 6000. Och jag tror väll att det är propheten som är bäst gemini är ju lite mer heavy duty. Men du är bara 13 bast tänk efter lite. Är du verkligen seriös med cyklingen? Du låter inte seriös när du vill komma över en dh cykle för 6000 när det finns RAMAR som kostar 35000. Men men du kan ju alltid gå till mor och far med tårar i ögonen och säga att dom stora stygga cykelpojkarna på freeride säger att 6000 inte ens räcker till en eker så kanske dom ger dig en tjuga till lördagsgodis. Eller så jobbar du [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
DH-hoj (ska även passa till XC) 6-6500kr
Tillbaka
Topp