Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
DH Race
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DennistheMenace" data-source="post: 117291" data-attributes="member: 44885"><p>www.lushlongboards.com</p><p></p><p>Jag köpte min bahari bräda där med kryptonics, randall 180 och abec fem för ungefär 2000 papp med frakt, "montering" och hemleverans vid dörren på ungefär 4 arbetsdagar. Jag gillar min bräda jag har iofs inte åkt så mycket innan men man kan cruisa like whoa! Att carva med den är bara njutning den flexar väldigt mycket, men jag vet ej hur den funkar för folk med lite mer kött på benen. Jag har ej haft den uppe i några extrema hastigheter än så jag vet ej hur stabil den är. Värt att kolla sidan iallafall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DennistheMenace, post: 117291, member: 44885"] www.lushlongboards.com Jag köpte min bahari bräda där med kryptonics, randall 180 och abec fem för ungefär 2000 papp med frakt, "montering" och hemleverans vid dörren på ungefär 4 arbetsdagar. Jag gillar min bräda jag har iofs inte åkt så mycket innan men man kan cruisa like whoa! Att carva med den är bara njutning den flexar väldigt mycket, men jag vet ej hur den funkar för folk med lite mer kött på benen. Jag har ej haft den uppe i några extrema hastigheter än så jag vet ej hur stabil den är. Värt att kolla sidan iallafall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
DH Race
Tillbaka
Topp