Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
diamir freeride inställningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 131235" data-attributes="member: 13851"><p>Längden skall ställas så att skruven i bakre änden på stången är i liv med metallen när pjäxan är i bindningen. Då har du rätt längdinställning. Men om du har vanliga plastdojor inte randonneskor alltså med gummisula. Ställer du bindningen med aningen mindre förspänning. För att spara bindningen. </p><p></p><p>Tådelen justerar du med att lägga ett kraftigt papper under tådelen mot främre plattan på bindningen. Det skall nätt och jämt gå att dra papperet fram och tillbaka, precis som man ställer ventilerna på en motor.</p><p></p><p>Klart och lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 131235, member: 13851"] Längden skall ställas så att skruven i bakre änden på stången är i liv med metallen när pjäxan är i bindningen. Då har du rätt längdinställning. Men om du har vanliga plastdojor inte randonneskor alltså med gummisula. Ställer du bindningen med aningen mindre förspänning. För att spara bindningen. Tådelen justerar du med att lägga ett kraftigt papper under tådelen mot främre plattan på bindningen. Det skall nätt och jämt gå att dra papperet fram och tillbaka, precis som man ställer ventilerna på en motor. Klart och lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
diamir freeride inställningar
Tillbaka
Topp