Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Diamir Freeride + Stöckli Stormrider DP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CrilleC" data-source="post: 64317" data-attributes="member: 30833"><p>Jag undrar om det är någon som testat denna kombination eller liknande? Jag är 90 kg, och kör hårt off-pist. Som ni förstår tänker jag endast köra pist i nödfall men köra hårt off-pist och kortare topp-turer med dem. Någon som har erfarenhet av liknande set-up för en tungviktare som mig?</p><p></p><p>Eller är det en vanlig alpin binding som gäller för att få ut max från skidan?</p><p></p><p>Tack på förhand.</p><p></p><p>/Crille</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CrilleC, post: 64317, member: 30833"] Jag undrar om det är någon som testat denna kombination eller liknande? Jag är 90 kg, och kör hårt off-pist. Som ni förstår tänker jag endast köra pist i nödfall men köra hårt off-pist och kortare topp-turer med dem. Någon som har erfarenhet av liknande set-up för en tungviktare som mig? Eller är det en vanlig alpin binding som gäller för att få ut max från skidan? Tack på förhand. /Crille [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Diamir Freeride + Stöckli Stormrider DP
Tillbaka
Topp