Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Diamir Vipec
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jarvinho" data-source="post: 1066368" data-attributes="member: 79393"><p>De funkar väldigt bra när de funkar men jag har haft flera problem.</p><p>Köpte de i mars 2013 och har fått byta ut tådelarna några gånger. Problemet med att tappa bort justerbar pinnen visade sig löste med 2015 modellen vilken jag fick som ersättnings produkt förra säsongen men nu håller den ojusterbar pinne på en av tådelarna att lossna.</p><p>Det kan också händer att isbildning gör att det blir svårt att byta från gåinställning till åkinställning. Men det är bara att ha koll att man har faktiskt bytt till åkinställning på riktigt.</p><p></p><p>Kanske 2016 modellen blir den som funkar alldeles bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jarvinho, post: 1066368, member: 79393"] De funkar väldigt bra när de funkar men jag har haft flera problem. Köpte de i mars 2013 och har fått byta ut tådelarna några gånger. Problemet med att tappa bort justerbar pinnen visade sig löste med 2015 modellen vilken jag fick som ersättnings produkt förra säsongen men nu håller den ojusterbar pinne på en av tådelarna att lossna. Det kan också händer att isbildning gör att det blir svårt att byta från gåinställning till åkinställning. Men det är bara att ha koll att man har faktiskt bytt till åkinställning på riktigt. Kanske 2016 modellen blir den som funkar alldeles bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Diamir Vipec
Tillbaka
Topp