Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Digital kamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Besse" data-source="post: 52697" data-attributes="member: 14183"><p>Hepp!</p><p>Måste bara nämna att min IXUS 330, ungefär likvärdig med(läs: något sämre än) 400, är en robust historia. Märkte detta då jag kraschade med inlines förra sommaren. Enkel och bra, förmodligen billig nu. Bättre finns att få men då blir det självfallet dyrare...</p><p>Se till att ha stora minneskort och extra batteri. En bärbar dator är ett plus att tanka ner bilderna på om man är iväg mer än en vecka (eller tar jäklig många bilder/filmer).</p><p>Ha det gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Besse, post: 52697, member: 14183"] Hepp! Måste bara nämna att min IXUS 330, ungefär likvärdig med(läs: något sämre än) 400, är en robust historia. Märkte detta då jag kraschade med inlines förra sommaren. Enkel och bra, förmodligen billig nu. Bättre finns att få men då blir det självfallet dyrare... Se till att ha stora minneskort och extra batteri. En bärbar dator är ett plus att tanka ner bilderna på om man är iväg mer än en vecka (eller tar jäklig många bilder/filmer). Ha det gott! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Digital kamera
Tillbaka
Topp