Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Digitalkamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 25756" data-attributes="member: 29566"><p>gå in på <a href="http://www.cyberphoto.se" target="_blank">http://www.cyberphoto.se</a> Där kan du hitta precis den kameran du vill ha, bra priser också. Men vill du ha det billigaste kolla på Cyberphoto vilken du ska ha, sedan kolla den kameran på www.pricerrunner.se eller www.zoomit.se för att hitta den billigaste i-net butiken.</p><p></p><p>Jag köpte en förra året för 7000 kr. Det är en Casio QV2800UX (heter nog 2900UX nu) , med en IBM Microdrive på 340 mb, vilket räcker till ca 1500 bilder i högsta upplösning. Kolla denna kameran och dess storebröder. Den har suvveränt många funktioner att ställa in, (slutningstid upp till 60 sec ner till 1/2000, ljuskännslighet ISO 80/160/320, contrast, hue, saturation, filter, + MÅNGA funktioner) roterbar "lins", vilket är så FRUKTANSVÄRT bra, kan fotta dig själv, ovanför folks huvuden, osv. En STOR fördel. dessutom är det 8 ggr optisk zoom och 4 ggr digital så man kan zooma GRYMT. Zooma in fortet uppe på Aguile du Midi i Cham från vår lägenhet i Cham Sud, perfekt bild. </p><p></p><p>Självklart kan man spela in videofilmer på den, 16 sec i taget. Till skillnad för Sony`s Cybershot tex, behöver du INTE betala en förmögenhet för märket på denna kameran. Jag är grymt nöjd med min.</p><p></p><p>Hör av dig om du vill ha tips eller nåt och lycka till med din digicam</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 25756, member: 29566"] gå in på [URL]http://www.cyberphoto.se[/URL] Där kan du hitta precis den kameran du vill ha, bra priser också. Men vill du ha det billigaste kolla på Cyberphoto vilken du ska ha, sedan kolla den kameran på www.pricerrunner.se eller www.zoomit.se för att hitta den billigaste i-net butiken. Jag köpte en förra året för 7000 kr. Det är en Casio QV2800UX (heter nog 2900UX nu) , med en IBM Microdrive på 340 mb, vilket räcker till ca 1500 bilder i högsta upplösning. Kolla denna kameran och dess storebröder. Den har suvveränt många funktioner att ställa in, (slutningstid upp till 60 sec ner till 1/2000, ljuskännslighet ISO 80/160/320, contrast, hue, saturation, filter, + MÅNGA funktioner) roterbar "lins", vilket är så FRUKTANSVÄRT bra, kan fotta dig själv, ovanför folks huvuden, osv. En STOR fördel. dessutom är det 8 ggr optisk zoom och 4 ggr digital så man kan zooma GRYMT. Zooma in fortet uppe på Aguile du Midi i Cham från vår lägenhet i Cham Sud, perfekt bild. Självklart kan man spela in videofilmer på den, 16 sec i taget. Till skillnad för Sony`s Cybershot tex, behöver du INTE betala en förmögenhet för märket på denna kameran. Jag är grymt nöjd med min. Hör av dig om du vill ha tips eller nåt och lycka till med din digicam [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Digitalkamera
Tillbaka
Topp